Ημερολόγιο Συναντήσεων


Ενημερωθείτε για τις προγραμματισμένες συναντήσεις του Δικτύου



Οδηγός για ραδιοφωνικές εκπομπές

Οδηγός για ραδιοφωνικές εκπομπές


Για να δημιουργήσω τη ραδιοφωνική μου εκπομπή:

1. Σκέφτομαι αρχικά τι θα ήθελα να μοιραστώ με τους/τις ακροατές/τριες μου.

2. Το γράφω σε ένα χαρτί και κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις μαζί με τον/τη δάσκαλο/δασκάλα μου. Δεν ξεχνώ να βάλω τίτλο!

3. Προσοχή! Προκειμένου να διαφυλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα δεν αποκαλύπτω το επίθετό μου ή ονόματα συμμαθητών/τριών μου, ούτε διευθύνσεις σπιτιών. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να προσέχω το λεξιλόγιό μου και να μην προσβάλλω! Μπορώ να αναφέρω το όνομα του σχολείου μου, την τάξη μου και το δικό μου μικρό όνομα.

4. Αφού το έχω κάνει πρόβα αρκετές φορές, τότε περνάω στην ηχογράφηση!


Οδηγίες ηχογράφησης

1. Βρίσκω την εφαρμογή ηχογράφησης που έχει το κινητό μου ή το tablet. Στις ρυθμίσεις επιλέγω την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Δεν ξεχνώ να βάλω τη συσκευή σε λειτουργία πτήσης, για να μην υπάρχουν τυχόν παρεμβολές από άλλους ήχους.

2. Επιλέγω ένα χώρο του σπιτιού που έχει απόλυτη ησυχία.

Κλείνω τα μάτια για 30 δευτερόλεπτα και παρατηρώ αν όντως είναι ήσυχα.

Ενημερώνω να μην μπει κανείς εκεί μέχρι να βγω! Αν επιθυμώ, μπορεί να παρευρίσκεται και κάποιος άλλος ώστε να με βοηθήσει αλλά θα πρέπει “να κρατάει την αναπνοή του”!

3. Στερεώνω σταθερά κάπου τη συσκευή και δεν το κρατάω στα χέρια. Για παράδειγμα, πάνω σε ένα πύργο από βιβλία ώστε να είναι σταθερό αλλά και για να είναι σε κοντινή απόσταση από το στόμα μου!

4. Συγκεντρώνομαι, πατάω το κουμπί της ηχογράφησης. Μετράω μέχρι το 5 από μέσα μου.

Ξεκινάω!

5. ΔΕ ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ!!!

6. Διαβάζω τον τίτλο του κειμένου μου. Μετράω μέχρι το 5 από μέσα μου και συνεχίζω....!

7. Με το που τελειώνω κάθε παράγραφο, μετράω μέχρι το 3... και μετά συνεχίζω στην επόμενη!

8. Αν κάνω λάθος δεν πανικοβάλλομαι. Σταματώ την ηχογράφηση και ξεκινάω ήρεμα από την αρχή.

9. Όταν τελειώσω όλα όσα θέλησα να ηχογραφήσω, ακούω όλα τα αρχεία της αφήγησης μου με ακουστικά ή ακόμα καλύτερα στον υπολογιστή. Αν δεν μου αρέσει κάτι ηχογραφώ ξανά και δεν ξεχνώ αυτό που μου άρεσε λιγότερο.

10. Στέλνω/ κάνω share το αρχεία που τελικά επέλεξα στο email ή μέσω viber στον δάσκαλό μου ή στη δασκάλα μου.


Πώς επιλέγω την μουσική επένδυση (soundtrack)

1. Αφού τελειώσω την ηχογράφηση, βλέπω πόση ώρα διήρκεσε το αρχείο μου και το σημειώνω κάπου.

2. Μπαίνω από υπoλογιστή/ tablet/ κινητό στους παρακάτω συνδέσμους κι όχι στο youtube!!!


Χρειαζόμαστε μουσικές ελεύθερες δικαιωμάτων, δηλαδή όχι από γνωστούς καλλιτέχνες!

Ψάχνετε ανά είδος, διάθεση, μουσικό όργανο:

Ø https://freemusicarchive.org/

Ø https://www.jamendo.com/

Ø https://www.bensound.com/


και αμιγώς για κλασσική μουσική εδώ

Ø https://musopen.org/

3. Ακούω και μετά διαλέγω μουσικές που όχι απλά μου αρέσουν αλλά που ταιριάζουν -σε γενικές γραμμές- στο είδος του κειμένου μου. Σημειώνω σε 1 χαρτί τo όνομα του κομματιού και το στέλνω κι αυτό στο email/ viber.

Για να μη “χάνω” τη σελίδα μου πατάω μόνο το κουμπί play κάθε φορά.


Σημειώσεις!

  •  Ο χρόνος της εκπομπής μου μπορεί να είναι όσο εμένα μου αρέσει!!!
  • Στο τέλος μπορώ να γράψω μια μικρή παρουσίαση/διαφήμιση της εκπομπής μου, ώστε να συνοδεύει το ηχητικό στην ιστοσελίδα που θα είναι οι εκπομπές απ’ όλα τα σχολεία! Και φυσικά τη δίνω στον/στη δάσκαλο/α μου.
  • Ο/Η δάσκαλος/α μου θα τα στείλει όλα στο diktyosxolionchania@gmail.com

Καλές ραδιοφωνικές δημιουργίες!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου